Β’ Κύκλος Κινητικότητας. Δημοσιοποίηση κενών θέσεων και αιτήσεις υπαλλήλων για μετάταξη η απόσπαση

Σε συνέχεια της σχετικής εγκυκλίου (ΑΔΑ: 9ΧΦΕ46ΜΤΛ6-ΩΨΞ) και κατόπιν αξιολόγησης από την Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας των αιτημάτων που υποβλήθηκαν, σας γνωρίζουμε ότι εγκρίθηκαν τα αιτήματα των φορέων για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων με μετάταξη και αναγκών με απόσπαση, στο πλαίσιο του Β’ Κύκλου έτους 2022 του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (ΕΣΚ).

Κατόπιν των ανωτέρω, κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος, που έχει δικαίωμα συμμετοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4440/2016, και με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων διατάξεων, δύναται να υποβάλει αίτηση για μετάταξη σε κενή οργανική θέση ή/και για απόσπασή του για προσωρινή κάλυψη αναγκών, εντός δέκα (10) ημερών από την δημοσιοποίηση των θέσεων και  ειδικότερα από τις 5 έως και τις 14 Δεκεμβρίου 2022.

Ενημέρωση 13/12/2022:

Λόγω τεχνικού προβλήματος που ανέκυψε στην εφαρμογή του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου και σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.49.Κ/1102/οικ. 18804/2.12.2022 -ΑΔΑ: ΨΝΨ246ΜΤΛ6-ΔΨ4 εγκυκλίου, η λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων μετάταξης ή απόσπασης από τους ενδιαφερομένους υπαλλήλους για τον Β’ κύκλο κινητικότητας 2022, παρατείνεται έως και τις 15.12.2022.

Παρακαλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι για τον επανέλεγχο των αιτήσεών τους κατόπιν διόρθωσης της έδρας ορισμένων θέσεων που έχουν προκηρυχθεί. Οι διορθώσεις έδρας έγιναν μετά από αίτημα των οικείων φορέων.»

Γενική Γραμματεία Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα

Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του Μητρώου είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο https://hr.apografi.gov.gr.

Στη συνέχεια, οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν.

Κατόπιν, ο υπάλληλος επιλέγει «Εξουσιοδότηση» και μεταφέρεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, όπου μπορεί να δει τις διαθέσιμες θέσεις του τρέχοντος κύκλου κινητικότητας και να υποβάλει αίτηση για την θέση/σεις που τον ενδιαφέρουν για μετάταξη ή απόσπαση μέσω του ΕΣΚ. Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το άρ. 42 του ν. 4674/2020, οι αιτήσεις προτίμησης μπορούν να υποβάλλονται για δέκα (10) συνολικά θέσεις έως και τριών (3) φορέων κατ’ ανώτατο όριο. Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75) και η ανακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων επισύρει τις προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Ο υπάλληλος επιλέγοντας το πεδίο «Μετάβαση στις Θέσεις του Κύκλου Κινητικότητας» μπορεί να δει τις θέσεις που προκηρύσσονται, στο πλαίσιο του Β’ Κύκλου Κινητικότητας 2022. Παρέχεται η δυνατότητα από την εφαρμογή αναζήτησης των θέσεων με κριτήρια:

  • τον κωδικό της θέσης
  • τον φορέα της θέσης
  • την οργανική μονάδα της θέσης
  • τη γεωγραφική θέση της μονάδας/θέσης (δήμο)
  • τον τύπο μετακίνησης (μετάταξη/ απόσπαση)
  • την εργασιακή σχέση
  • την κατηγορία εκπαίδευσης
  • τον κλάδο
  • το γενικό περίγραμμα

Στη συνέχεια, μέσω της επιλογής «Νέα Αίτηση» μπορεί ο ενδιαφερόμενος να υποβάλει αίτηση για την πλήρωση μιας ή περισσοτέρων κενών θέσεων με μετάταξη ή/και προσωρινή κάλυψη αναγκών με απόσπαση. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω κατάλληλα διαμορφωμένης ηλεκτρονικής φόρμας, όπου η εφαρμογή προσυμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία από την καρτέλα του υπαλλήλου, όπως αυτή τηρείται από την Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού του Φορέα του. Επιλέγοντας το πεδίο «Προσθήκη Θέσης» μπορεί να προστεθεί η θέση/θέσεις που επιθυμεί.

Περαιτέρω, δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης και μεταγενέστερης ολοκλήρωσης/υποβολής της. Μετά την οριστική υποβολή, δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης της αίτησης και εκτύπωσης του αποδεικτικού υποβολής από τον υπάλληλο. Ο υπάλληλος μπορεί, εφόσον η προθεσμία υποβολής αιτήσεων δεν έχει παρέλθει, να προχωρήσει στην υποβολή τροποποιητικής δήλωσης.

Αν τα στοιχεία του υπαλλήλου στο Μητρώο δεν είναι ενημερωμένα, θα πρέπει να γίνει επικοινωνία του ενδιαφερομένου υπαλλήλου με την Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού, στην οποία υπάγεται, για την επικαιροποίησή τους. Επισημαίνεται ότι για την ενέργεια αυτή αποκλειστικά αρμόδια είναι η Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού της Υπηρεσίας, στην οποία ανήκει οργανικά ο υπάλληλος. Η Υπηρεσία μας δεν έχει αρμοδιότητα αλλά και δυνατότητα να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια σχετικά με το εν λόγω θέμα.

Αναλυτικές πληροφορίες για την υλοποίηση της διαδικασίας μέσω της εφαρμογής παρατίθενται στο εγχειρίδιο που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα της απογραφής, στη διαδρομή: Κινητικότητα / Οδηγίες Χρήσης (http://www.apografi.gov.gr/manuals.html).

Για την ορθή εφαρμογή του σχετικού θεσμικού πλαισίου του ΕΣΚ, η Υπηρεσία μας έχει εκδώσει σχετικές εγκύκλιες οδηγίες, οι οποίες είναι αναρτημένες στη σχετική ιστοσελίδα της Απογραφής – Κινητικότητα, στον σύνδεσμο http://apografi.gov.gr/kinitikotita/esk_thesmiko.html.

Περισσότερα στη σχετική εγκύκλιο

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...