Β΄ Φάση με δυνατότητα τροποποίησης ή διαγραφής Αιτήσεων Εγγραφής – Δήλωσης Προτίμησης στο e-eggrafes

Σας ενημερώνουμε ότι…

Οι μαθητές/τριες που δεν πρόλαβαν να κάνουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης μπορούν να την υποβάλουν κατά τη δεύτερη περίοδο των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής – Δηλώσεων Προτίμησης στο e-εγγραφές από τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 έως και την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018 (14.00).

Οι μαθητές/τριες που απορρίφθηκαν λόγω ανεπαρκούς φοίτησης μπορούν να κάνουν νέα αίτηση ή τροποποίηση της αίτησής τους κατά τη δεύτερη περίοδο των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής – Δηλώσεων Προτίμησης στο e-εγγραφές από τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018 έως και την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018 (14.00).

Οι μαθητές/τριες που πρέπει να επανεξεταστούν στην ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου, εφόσον προβιβαστούν, θα κατανεμηθούν με τη δεύτερη κατανομή (2-3 Ιουλίου).Σε περίπτωση που δεν προβιβαστούν: α. για τους μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου δίνεται η δυνατότητα να τροποποιήσουν την αίτησή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή e-εγγραφές και β. για τους μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου και για όσους/ες προβλέπεται να εξεταστούν στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου, οι αιτήσεις τους παραμένουν σε εκκρεμότητα μέχρι και την ολοκλήρωση της εν λόγω εξεταστικής.

Επισημαίνεται ότι από τις 25 Ιουνίου 2018 έως και τις 29 Ιουνίου 2018 οι Διευθυντές/τριες θα υποβάλουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης για τους μαθητές/τριες που εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 8 του άρθρου 21 του Ν. 4251/2014 (Α΄ 80), οι οποίοι/-ες εγγράφονται κατ’ εξαίρεση με ελλιπή δικαιολογητικά, όπως προβλέπεται στην με αριθμ. Φ1α/87838/Δ4/30-5-2018 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.


Οι μαθητές/τριες που υπέβαλαν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης κατά την Α’ περίοδο εγγραφών (14-05-2018 έως 06-06-2018) και έχουν κατανεμηθεί από την Α’ φάση μπορούν να τροποποιήσουν την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης μόνο λόγω αλλαγής ομάδας προσανατολισμού ή λόγω αλλαγής τύπου λυκείου (ΕΠΑ.Λ., Εσπερινό/Ημερήσιο, Ιδιωτικό).

Σε αυτή την περίπτωση, θα μπορούν κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2018 έως 29-06-2018) να απευθύνονται στον/ην διευθυντή/ντρια του σχολείου, όπου έχουν υποβάλει αίτηση, για να διαγράψει την αίτησή τους ώστε να υποβάλουν νέα.

Συγκεκριμένα, ο/η μαθητής/τρια αν είναι ενήλικος ή ο κηδεμόνας του/της αν είναι ανήλικος/η ζητά με υπεύθυνη δήλωσή του/της από τον/την διευθυντή/ντρια (ο/η οποίος/α αρχειοθετεί τις υπεύθυνες δηλώσεις) να διαγράψει την αίτηση που έχει υποβάλει. Η αίτηση διαγράφεται οριστικά και ο/η μαθητής/τρια ή ο κηδεμόνας του/της υποβάλει νέα αίτηση κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2018 έως 29-06-2018). Ο/Η μαθητής/τρια αυτός/ή θα είναι ορατός/ή στο σχολείο μετά τη δεύτερη κατανομή.

Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και δεν έχει κατανεμηθεί, θα έχει το δικαίωμα τροποποίησης της αίτησής του, απευθείας μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές.

Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και έχει κατανεμηθεί, δεν θα έχει το δικαίωμα τροποποίησης της αίτησής του/της απευθείας μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, αλλά απαιτείται διαγραφή από τον/την διευθυντή/ντρια με υπεύθυνη δήλωση και εκ νέου υποβολή αίτησης στο σύστημα e-εγγραφές, δηλώνοντας τη σωστή τάξη. Ο/Η μαθητής/τρια αυτός/ή θα είναι ορατός/ή στο σχολείο μετά τη δεύτερη κατανομή.

Οι μαθητές/τριες που θα υποβάλουν εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης στη Β’ φάση των ηλεκτρονικών εγγραφών, όσο είναι ενεργοποιημένη η εφαρμογή e-εγγραφές για υποβολή αιτήσεων, θα μπορούν να τροποποιούν/διαγράφουν την αίτησή τους.