Πρόσκληση εκπαιδευτικών για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο ΙΕΠ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προτίθεται να καλύψει ανάγκες σε διοικητικό προσωπικό με αποσπάσεις. Για τον λόγο αυτό, καλεί:

  • μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης
  • διοικητικούς/ες υπαλλήλους του ΥΠΑΙΘ
  • διοικητικούς/ες υπαλλήλους των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των λοιπών αποκεντρωμένων υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ κλάδου ΠΕ/ΤΕ
  • διοικητικούς/ες υπαλλήλους των εποπτευόμενων φορέων του ΥΠΑΙΘ κλάδου ΠΕ/ΤΕ

να καταθέσουν σχετική αίτηση.

Η διάρκεια της απόσπασης στο ΙΕΠ είναι τετραετής.

Για όλες τις ως άνω θέσεις προαπαιτούμενο κριτήριο επιλογής αποτελεί η δημόσια προϋπηρεσία άνω των 5 ετών. Επιπροσθέτως, θα συνεκτιμηθούν, ενδεικτικά, τα εξής:

  • κατάρτιση,
  • προηγούμενη διοικητική εμπειρία,
  • προηγούμενη απασχόληση σε συναφές αντικείμενο,
  • γνώση χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών,
  • γνώση ξένης γλώσσας.

Ειδικά για τις θέσεις:

(α) στο Τμήμα Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας & Δικτύων είναι υποχρεωτική η κατοχή βασικού τίτλου σπουδών στον τομέα της πληροφορικής και Η/Υ.

(β) στο Τμήμα Νομικής Υποστήριξης με αντικείμενο «Παροχή νομικής υποστήριξης, γνωμοδοτήσεις» είναι υποχρεωτική η κατοχή βασικού τίτλου σπουδών στην επιστήμη της Νομικής.

Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν έως και τρεις κατηγορίες θέσεων με επιθυμητή σειρά προτίμησης χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό για το ΙΕΠ ως προς την τοποθέτηση του προσωπικού που θα υπηρετήσει με απόσπαση.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία που επικαλούνται, π.χ. τίτλοι σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

Στο παράρτημα αναφέρονται τα απαραίτητα δικαιολογητικά προς τεκμηρίωση της υποψηφιότητας.

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται επί ποινή αποκλεισμού ως ανωτέρω και μόνο ηλεκτρονικά, και θα είναι ανοικτή από 14/4/2022 και ώρα 13:00 έως τις 12/5/2022 και ώρα 13:00.

Δείτε την πρόσκληση εδώ.