Εγκύκλιος με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαδικασιών εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων

Σας υπενθυμίζουμε ότι για την υλοποίηση των διαδικασιών εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων απαιτείται η υποβολή:

Α. «Έκθεσης Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» που αφορά στο προηγούμενο σχολικό έτος και

Β. «Συλλογικού Προγραμματισμού» που αφορά στο τρέχον σχολικό έτος. Προκειμένου να υλοποιηθούν οι διαδικασίες που ορίζονται στην με αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (Β΄ 4189), οι σχολικές μονάδες θα πρέπει να υποβάλουν:

  • την «Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021,
  • τον «Συλλογικό Προγραμματισμό» για την υποβολή του οποίου η εφαρμογή θα παραμείνει ενεργή έως τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021, κατόπιν αιτημάτων σχολικών μονάδων.

Τόσο η «Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων» όσο και ο «Συλλογικός Προγραμματισμός» συμπληρώνονται με ευθύνη των Διευθυντών/-ντριών και Προϊσταμένων σχολικών μονάδων και η σύνδεση πραγματοποιείται με τους κωδικούς του σχολείου από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Οι Συντονιστές εκπαιδευτικοί των Ομάδων Δράσης θα μπορούν να εισέλθουν στην εφαρμογή του ΙΕΠ με τους προσωπικούς τους κωδικούς από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), μετά τις 16 Νοεμβρίου, προκειμένου να συμπληρώσουν το Α΄ μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης του Σχεδίου Δράσης («Σχεδιασμός της Δράσης»).

Το Α΄ μέρος θα είναι ανοικτό μέχρι τις 12 Ιανουαρίου 2022.

Σας επισημαίνουμε, τέλος, ότι οι ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης συνδέονται στην εφαρμογή με τους δικούς τους κωδικούς ΠΣΔ ώστε να:

  • παρακολουθούν και να υποστηρίζουν το έργο των σχολείων ευθύνης τους,
  • σημειώνουν τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους όσον αφορά στο Σχεδιασμό των Σχεδίων Δράσης (μετά τις 22 Νοεμβρίου 2021 και έως 25 Ιανουαρίου 2022).

Δείτε την εγκύκλιο με το χρονοδιάγραμμα

Δείτε όλα τα άρθρα για τον συλλογικό προγραμματισμό, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, στη σχετική κατηγορία